(Slides fra oplægget)
Oplægget tager udgangspunkt i mit arbejde med email marketing hos bureauet Relevans. Bureauet laver især ”Business-to-Business”-kampagner, hvor indhold og kommunikation målrettes den specifikke modtager ved hjælp landingpages og de værktøjer, der bl.a. findes i MailChimp.
- Hvad er E-mail Marketing og hvorfor bruge MailChimp?
- Strategi, timing og flows
- Indsamling af permissions samt data til segmentering
- Relevant indhold og kommunikation – brug af “call-to-action” og forskellige adfærdspsykologiske greb.
- Tips og tricks til indstillinger og work-arounds i MailChimp
OPFØLGENDE KURSUS: Efterfølgende blev foredraget fulgt op af et Q&A-kursus, hvor deltagerne kunne stille alle deres spørgsmål til MailChimp-funktionerne i forhold til deres egen e-marketing.
_____
Jeg underviser også og laver workshop i kalligrafi – du kan se mere her:
Copperplate – kalligrafi med spidspen ››