DET NYE BRAND: Først og fremmest fik butikken et nyt navn: Gelato Rajissimo, som skulle udtrykke kvalitet. De ønskede også at ramme en ny målgruppe: De unge, købedygtige teenagere. Butikkerne blev til isbarer, der kom knald på farverne og musikken, og væggene dekoreredes med grafik i tegneseriestil.
Dog er deres største målgruppe stadig turister – som gerne skulle se en (bevidst) forskel til de andre mere traditionelle, danske isbutikker.
Branding og redesign af Rajissimo
KUNDE: Gelato Rajissimo
DET NYE BRAND: Først og fremmest fik butikken et nyt navn: Gelato Rajissimo, som skulle udtrykke kvalitet. De ønskede også at ramme en ny målgruppe: De unge, købedygtige teenagere. Butikkerne blev til isbarer, der kom knald på farverne og musikken, og væggene dekoreredes med grafik i tegneseriestil.
Dog er deres største målgruppe stadig turister – som gerne skulle se en (bevidst) forskel til de andre mere traditionelle, danske isbutikker.
UPDATE: Gelato Rajissimo åbner hele tiden nye butikker. Snart åbner den første på Fyn. Samtidigt er designet blevet løbende tilpasset, så salget i butikkerne går nemmere.
Branding og redesign af Rajissimo
KUNDE: Gelato Rajissimo