Flyt dig, mand! – en avis med store typer

KUNDE: Relevans

OPGAVE:  Kampagne
RELEVANS BYG-AVISEN: Formidling og markedsføring til byggebranchen fra Relevans. Koncepter og strategiske modeller "pakket ind i" en avis – med provokerende billeder og store overskrifter – skal få firmaer i byggebranchen "op af stolene".

Sideløbende blev lanceret et kampagnesite og en iPad-præsentation med cases, som havde til formål at danne platform for dialog før og under kundemøder.

(webbanner til landing page)

(slides fra iPad præsentation)

Kampagnen og materialet er udarbejdet under min ansættelse hos Reklamebureauet Relevans, 2011-2012.

RESULTAT:  Sammen fandt vi frem til en skriftstil, som både skulle bruges til teksten på CD-coveret og på forskelligt merchandise. For at understrege deres uformelle, unikke, legende spillestil blev hele coveret håndskrevet – helt ned til “det med småt” på bagsiden. Teksten er skrevet med spidspen i en løs Copperplate-stil kombineret med almindelige versaler.

DESIGNELEMENTER:  B2B Marketing · Grafik · Illustration · Layout · Tryksag

Flyt dig, mand! – en avis med store typer

KUNDE:  Relevans

OPGAVE:  Kampagne
RELEVANS BYG-AVISEN: Formidling og markedsføring til byggebranchen fra Relevans. Koncepter og strategiske modeller "pakket ind i" en avis – med provokerende billeder og store overskrifter – skal få firmaer i byggebranchen "op af stolene".
DESIGNELEMENTER:  B2B Marketing · Grafik · Illustration · Layout · Tryksag