Specsavers kampagner
KUNDE: Specsavers
OPGAVE: Kampagne
TILBUDSKONCEPTER: Disse er et udpluk af idéer og layouts for hhv. Louis Nielsen i Danmark og Specsavers i Sverige, Norge og Finland. Det bærende budskab er altid prisen: Udsalg, 2for1, Kompletpris, Designerbriller eller KompletSyn.
I en tilbudskampagne blev konceptet udrullet på 9 forskellige POS formater, 3 outdoor, minimum 4 forskellige annonceformater samt retarget webbannere og webskins. Og ofte blev samme kampagne brugt på tværs af de 4 nordiske lande.
DESIGNELEMENTER: Annoncer · Display / POS · Grafik · Koncept · Layout
Koncepterne er udarbejdet under min ansættelse i den kreative afdeling i Specsavers Nordic Team, 2012-2015.
Specsavers kampagner
KUNDE: Specsavers
OPGAVE: Kampagne
TILBUDSKONCEPTER: Disse er et udpluk af idéer og layouts for hhv. Louis Nielsen i Danmark og Specsavers i Sverige, Norge og Finland. Det bærende budskab er altid prisen: Udsalg, 2for1, Kompletpris, Designerbriller eller KompletSyn.
I en tilbudskampagne blev konceptet udrullet på 9 forskellige POS formater, 3 outdoor, minimum 4 forskellige annonceformater samt retarget webbannere og webskins. Og ofte blev samme kampagne brugt på tværs af de 4 nordiske lande.
DESIGNELEMENTER: Annoncer · Display / POS · Grafik · Koncept · Layout