Specsavers kampagner

Specsavers kampagner

TILBUDSKONCEPTER:  Disse er et udpluk af idéer og layouts for hhv. Louis Nielsen i Danmark og Specsavers i Sverige, Norge og Finland. Det bærende budskab er altid prisen: Udsalg, 2for1, Kompletpris, Designerbriller eller KompletSyn.

Specsavers 2for1 Christmas

Specsavers 2for1 Christmas

JUL 2015:  Tilbuddet i Specsavers julekampagne (for Norden) var 2for1 – altså køb 2 og betal for 1. Et af Specsavers nøgletilbud, som er blevet visualiseret på adskillige måder. Et nyt og ikke mindst sæsonrelevant koncept skulle udvikles – et key visual som fungerer på alle medier og platformer.

Børneaktivitet for Specsavers

Børneaktivitet for Specsavers

BUTIKSKONCEPT:  Mange af Specsavers’ butikker ligger i travle storcentre. Ofte med store glasvægge, som udsmykkes med plakater eller folieflader med fotos og andre key visuals for at skabe blikfang. Men de manglede et koncept til børnefamilierne.

Flyt dig, mand! – en avis med store typer

Flyt dig, mand! – en avis med store typer

RELEVANS BYG-AVISEN: Formidling og markedsføring til byggebranchen fra Relevans. Koncepter og strategiske modeller “pakket ind i” en avis – med provokerende billeder og store overskrifter – skal få firmaer i byggebranchen “op af stolene”.