01.01.2016
TILBUDSKONCEPTER: Disse er et udpluk af idéer og layouts for hhv. Louis Nielsen i Danmark og Specsavers i Sverige, Norge og Finland. Det bærende budskab er altid prisen: Udsalg, 2for1, Kompletpris, Designerbriller eller KompletSyn.
01.12.2015
JUL 2015: Tilbuddet i Specsavers julekampagne (for Norden) var 2for1 – altså køb 2 og betal for 1. Et af Specsavers nøgletilbud, som er blevet visualiseret på adskillige måder. Et nyt og ikke mindst sæsonrelevant koncept skulle udvikles – et key visual som fungerer på alle medier og platformer.
01.07.2015
BUTIKSKONCEPT: Mange af Specsavers’ butikker ligger i travle storcentre. Ofte med store glasvægge, som udsmykkes med plakater eller folieflader med fotos og andre key visuals for at skabe blikfang. Men de manglede et koncept til børnefamilierne.
01.03.2012
RELEVANS BYG-AVISEN: Formidling og markedsføring til byggebranchen fra Relevans. Koncepter og strategiske modeller “pakket ind i” en avis – med provokerende billeder og store overskrifter – skal få firmaer i byggebranchen “op af stolene”.
01.03.2011
OM NYBROE: Jeg var ansat hos Nybroe som AD assisten og AD’er fra 2006 – 2011. Reklamebureauet havde ud over den grafiske produktion og kreative afdeling, in-house fotografstudie, web- og skilteafdeling samt eget trykkeri. Derfor kunne vi følge opgaverne fra A-Å og opnå et højt kreativt niveau, fordi alle fagfolk var samlet på ét sted.