Lettering og illustration til nye menuer

Lettering og illustration til nye menuer

SÆSON 2019:  For at lette betjeningen i isbutikkerne skulle der lavet nye menutavler med enkle menuvalg. Letaflæselige illustrationer uden for meget tekst samt ny, energisk lettering til alle overskrifterne.

Specsavers kampagner

Specsavers kampagner

TILBUDSKONCEPTER:  Disse er et udpluk af idéer og layouts for hhv. Louis Nielsen i Danmark og Specsavers i Sverige, Norge og Finland. Det bærende budskab er altid prisen: Udsalg, 2for1, Kompletpris, Designerbriller eller KompletSyn.

Specsavers 2for1 Christmas

Specsavers 2for1 Christmas

JUL 2015:  Tilbuddet i Specsavers julekampagne (for Norden) var 2for1 – altså køb 2 og betal for 1. Et af Specsavers nøgletilbud, som er blevet visualiseret på adskillige måder. Et nyt og ikke mindst sæsonrelevant koncept skulle udvikles – et key visual som fungerer på alle medier og platformer.