Lettering og illustration til nye menuer

Lettering og illustration til nye menuer

SÆSON 2019:  For at lette betjeningen i isbutikkerne skulle der lavet nye menutavler med enkle menuvalg. Letaflæselige illustrationer uden for meget tekst samt ny, energisk lettering til alle overskrifterne.

Specsavers kampagner

Specsavers kampagner

TILBUDSKONCEPTER:  Disse er et udpluk af idéer og layouts for hhv. Louis Nielsen i Danmark og Specsavers i Sverige, Norge og Finland. Det bærende budskab er altid prisen: Udsalg, 2for1, Kompletpris, Designerbriller eller KompletSyn.

Specsavers 2for1 Christmas

Specsavers 2for1 Christmas

JUL 2015:  Tilbuddet i Specsavers julekampagne (for Norden) var 2for1 – altså køb 2 og betal for 1. Et af Specsavers nøgletilbud, som er blevet visualiseret på adskillige måder. Et nyt og ikke mindst sæsonrelevant koncept skulle udvikles – et key visual som fungerer på alle medier og platformer.

Hedge Stall plakat

Hedge Stall plakat

BAGGRUND:  Som mange steder på landet finder man dørsalg af lokale grøntsager og frugt. Specsavers på Guernesy er én af øen største arbejdspladser med flere hundrede ansatte, og koncernen gør stort ud af at styrke lokalsamfundet og personalegoderne. Derfor skulle de bruge en plakat, da de indførte en “Hedge Stall” ved kantinen – med dørsalg til £1.

Selvfølgelig holdt i den grønne Specsavers farve.