01.01.2019
PROBLEMATIK: Det er ikke altid, at en virksomhed har en kæmpe billedbase. Eller at de billeder, der findes, kan tiltrække klik i en nyhedsmail. Og ofte er budget og tidsplan sjældent til at hyre en fotograf eller illustrator.
01.01.2019
REDESIGN: Den københavnske isbutik-kæde Rajissimo ville noget nyt; de ville væk fra det traditionelle look og afspejle alle de innovative tiltag i forhold til smag og kvalitet af deres hjemmelavede is. De ville være: FUNKY, FRISK og COOL.
01.01.2016
TILBUDSKONCEPTER: Disse er et udpluk af idéer og layouts for hhv. Louis Nielsen i Danmark og Specsavers i Sverige, Norge og Finland. Det bærende budskab er altid prisen: Udsalg, 2for1, Kompletpris, Designerbriller eller KompletSyn.
01.09.2015
I 2014 stifedes GSY ART Network – en gruppe lokale kunstnere på øen Guernsey, UK. Målet var at skabe et fælles netværk, der kunne styrke kunsten og gøre den mere synlig.
09.03.2015
BAGGRUND: Som mange steder på landet finder man dørsalg af lokale grøntsager og frugt. Specsavers på Guernesy er én af øen største arbejdspladser med flere hundrede ansatte, og koncernen gør stort ud af at styrke lokalsamfundet og personalegoderne. Derfor skulle de bruge en plakat, da de indførte en “Hedge Stall” ved kantinen – med dørsalg til £1.
Selvfølgelig holdt i den grønne Specsavers farve.