Introvideo for B2B-bureauet Relevans

Introvideo for B2B-bureauet Relevans

OM OPGAVEN:  Reklamebureauet Relevans ønskede en bedre introduktion på deres hjemmeside. En video der både præsenterer bureauets medarbejdere og arbejde.

Specsavers kampagner

Specsavers kampagner

TILBUDSKONCEPTER:  Disse er et udpluk af idéer og layouts for hhv. Louis Nielsen i Danmark og Specsavers i Sverige, Norge og Finland. Det bærende budskab er altid prisen: Udsalg, 2for1, Kompletpris, Designerbriller eller KompletSyn.

Specsavers 2for1 Christmas

Specsavers 2for1 Christmas

JUL 2015:  Tilbuddet i Specsavers julekampagne (for Norden) var 2for1 – altså køb 2 og betal for 1. Et af Specsavers nøgletilbud, som er blevet visualiseret på adskillige måder. Et nyt og ikke mindst sæsonrelevant koncept skulle udvikles – et key visual som fungerer på alle medier og platformer.