Introvideo for B2B-bureauet Relevans
OM OPGAVEN: Reklamebureauet Relevans ønskede en bedre introduktion på deres hjemmeside. En video der både præsenterer bureauets medarbejdere og arbejde.
OM OPGAVEN: Reklamebureauet Relevans ønskede en bedre introduktion på deres hjemmeside. En video der både præsenterer bureauets medarbejdere og arbejde.
REDESIGN: Den københavnske isbutik-kæde Rajissimo ville noget nyt; de ville væk fra det traditionelle look og afspejle alle de innovative tiltag i forhold til smag og kvalitet af deres hjemmelavede is. De ville være: FUNKY, FRISK og COOL.
TILBUDSKONCEPTER: Disse er et udpluk af idéer og layouts for hhv. Louis Nielsen i Danmark og Specsavers i Sverige, Norge og Finland. Det bærende budskab er altid prisen: Udsalg, 2for1, Kompletpris, Designerbriller eller KompletSyn.
JUL 2015: Tilbuddet i Specsavers julekampagne (for Norden) var 2for1 – altså køb 2 og betal for 1. Et af Specsavers nøgletilbud, som er blevet visualiseret på adskillige måder. Et nyt og ikke mindst sæsonrelevant koncept skulle udvikles – et key visual som fungerer på alle medier og platformer.
I 2014 stifedes GSY ART Network – en gruppe lokale kunstnere på øen Guernsey, UK. Målet var at skabe et fælles netværk, der kunne styrke kunsten og gøre den mere synlig.