Specsavers kampagner

Specsavers kampagner

TILBUDSKONCEPTER:  Disse er et udpluk af idéer og layouts for hhv. Louis Nielsen i Danmark og Specsavers i Sverige, Norge og Finland. Det bærende budskab er altid prisen: Udsalg, 2for1, Kompletpris, Designerbriller eller KompletSyn.

Specsavers 2for1 Christmas

Specsavers 2for1 Christmas

JUL 2015:  Tilbuddet i Specsavers julekampagne (for Norden) var 2for1 – altså køb 2 og betal for 1. Et af Specsavers nøgletilbud, som er blevet visualiseret på adskillige måder. Et nyt og ikke mindst sæsonrelevant koncept skulle udvikles – et key visual som fungerer på alle medier og platformer.

Børneaktivitet for Specsavers

Børneaktivitet for Specsavers

BUTIKSKONCEPT:  Mange af Specsavers’ butikker ligger i travle storcentre. Ofte med store glasvægge, som udsmykkes med plakater eller folieflader med fotos og andre key visuals for at skabe blikfang. Men de manglede et koncept til børnefamilierne.