01.06.2019
DIPLOMER: Hvert år uddeles æresdiplomer for Året Bedste Bogarbejde. Diplomerne er fortrykt og indlagt med guldpræg. Der er i alt 3 slags: Diplom, Medalje og Ærespris. Navn og årstal kalligraferes i stor størrelse på hvert diplom.
01.01.2019
REDESIGN: Den københavnske isbutik-kæde Rajissimo ville noget nyt; de ville væk fra det traditionelle look og afspejle alle de innovative tiltag i forhold til smag og kvalitet af deres hjemmelavede is. De ville være: FUNKY, FRISK og COOL.
01.05.2017
UDGANGSPUNKT: Firmaprofiler har det med at ligne hinanden – og ofte tager de fejlagtigt udgangspunkt i en fortælling om virksomheden og dens ydelser indefra-og-ud. Dette gjorde sig desværre også gældende for Lindpro. For konsulenterne og sælgerne var deres profilbrochure nærmest bare et forvokset visitkort.
01.01.2016
TILBUDSKONCEPTER: Disse er et udpluk af idéer og layouts for hhv. Louis Nielsen i Danmark og Specsavers i Sverige, Norge og Finland. Det bærende budskab er altid prisen: Udsalg, 2for1, Kompletpris, Designerbriller eller KompletSyn.
01.03.2012
RELEVANS BYG-AVISEN: Formidling og markedsføring til byggebranchen fra Relevans. Koncepter og strategiske modeller “pakket ind i” en avis – med provokerende billeder og store overskrifter – skal få firmaer i byggebranchen “op af stolene”.