
Lettering og illustration til nye menuer
SÆSON 2019: For at lette betjeningen i isbutikkerne skulle der lavet nye menutavler med enkle menuvalg. Letaflæselige illustrationer uden for meget tekst samt ny, energisk lettering til alle overskrifterne.
SÆSON 2019: For at lette betjeningen i isbutikkerne skulle der lavet nye menutavler med enkle menuvalg. Letaflæselige illustrationer uden for meget tekst samt ny, energisk lettering til alle overskrifterne.
REDESIGN: Den københavnske isbutik-kæde Rajissimo ville noget nyt; de ville væk fra det traditionelle look og afspejle alle de innovative tiltag i forhold til smag og kvalitet af deres hjemmelavede is. De ville være: FUNKY, FRISK og COOL.
SMALL AND SWEET: Da det lille tearoom ved Cobo Beach på Guernsey åbnede i 2016, havde de brug for en klar og enkel identitet. Key visuel for branding af stedet blev den blå dug med de hvide prikker.
BAGGRUND: Som mange steder på landet finder man dørsalg af lokale grøntsager og frugt. Specsavers på Guernesy er én af øen største arbejdspladser med flere hundrede ansatte, og koncernen gør stort ud af at styrke lokalsamfundet og personalegoderne. Derfor skulle de bruge en plakat, da de indførte en “Hedge Stall” ved kantinen – med dørsalg til £1.
Selvfølgelig holdt i den grønne Specsavers farve.
KONCEPT: Som rigtigt mange naboer er der altid en intern kamp – ligeledes for naboøerne i Den Engelske Kanal: Guernsey og Jersey. Så den perfekte gave til en øboer fra Jersey… er selvfølge en T-shirt med sætningen: I wish I was from Guernsey.